در خانهها، بسیاری از مواد شوینده هپی هوم عوامل تعیینکننده رفتاری موجود در مدارس هدف وجود ندارند فشارهای اجتماعی احتمالاً تغییر نکرده و تغییرات زیرساختی یا تدارکات مادی انجام نشده است.
این ممکن است یکی از دلایلی باشد که مشاهده ساختار یافته، محدود به محیط خانه، تأثیر کمی را در برخی از برنامههای ارتقای بهداشت مبتنی بر مدرسه تشخیص داده است.
برنامه مبتنی بر مدرسه باید به دقت در نظر بگیرد که چگونه به معلمان مدرسه، مادران، سایر اعضای خانواده، مقامات مدرسه (که ممکن است قابل اعتماد بودن پیامها را به آن اعضای خانواده منتقل کنند) و شاید حتی کل جوامع در برنامههای ترویجی شستن دستها، نقش بدهد.
مشاهده تغییر رفتار در میان گروه های کلیدی مانند کودکانی که برای حضور در مدرسه بسیار کوچک هستند.
اما، اهمیت محیط مدرسه مواد شوینده خودرو محور را نیز نباید در برنامه های ترویج شستن دست های مبتنی بر جامعه نادیده گرفت.
این مدل به احتمال زیاد مقیاس پذیرتر و پایدارتر است و ممکن است به دلیل روابط از قبل موجود دانش آموزان با معلمان و اعتماد به آنها، مزایای بیشتری داشته باشد.
علاوه بر این، وعدههای غذایی میان روز یکی دیگر از برنامههای مهم دولتی است که از طریق مدارس ارائه میشود، و بنابراین همکاری معلمان درگیر در هر دو فعالیت ممکن است نرخهای بالاتر مشاهده شده شستشوی دستها با صابون قبل از غذا در مدرسه را تسهیل کرده باشد.
دلایل عدم تأثیر بر شستشوی مواد شوینده کارواش دستها پس از اجابت مزاج شامل این است که در یک مقطع زمانی انجام نمیشود، بنابراین عدم رعایت آن ممکن است برای بسیاری دیگر قابل مشاهده نباشد، و علاوه بر موارد اغلب، تأثیر هنجارهای اجتماعی را تضعیف میکند.
کیفیت پایین یا عدم کارکرد مواد شوینده مبل توالت های مدرسه برنامههای آتی نیز باید نقش زیرساختها و انگیزههای رفتاری را برای مناسبتهای مختلف بهداشت عمومی برای شستشوی دستها با صابون در نظر بگیرند.
- منابع:
- تبلیغات: